Peleton Fest 2022

Identyfikacja wizualna festiwalu muzycznego.

Klient: Peleton Records

2022

Opis projektu +

Chłopaki z Peleton Records mieszają od jakiegoś czasu na polskim rynku muzycznym. Udowodnili, że niezależny label może skutecznie pomagać artystom w budowaniu rozpoznawalności w mainstreamie, a nawet pozwolić im od początku na swojej twórczości zarabiać. Partnerstwo, równość i DIY to słowa kluczowe w działalności Peletonu, więc z klientem zrozumieliśmy się bez słów.

Identyfikację Peleton Festu osadziłem w mocnych, scenicznych kolorach i modernistycznej, ale ciepłej typografii – legendarnym Plaku autorstwa Paula Rennera. Całość oparłem na zdjęciach Filipa Holki z pierwszej, nieco mniej nagłośnionej medialnie edycji. Zaprojektowałem komunikację festiwalu, animacje, szablony i posty na media społecznościowe, a także fizyczne nośniki, jak opaski i torby na muzyczne zakupy.