Pajacyk
Stylebook i zasady konstruowania materiałów wizualnych.
Klient: Polska Akcja Humanitarna
2018
Opis projektu +
Projekt wykonano w studiu Turbodizel.
We współpracy z Michałem Dąbrowskim (AD).
Pajacyk to program dożywiania dzieci w Polsce. Działa od 1998 roku, jednak przez te lata komunikacja wizualna działań nie była w żaden sposób ujednolicona.
Polska Akcja Humanitarna zleciła nam zaprojektowanie i skodyfikowanie spójnej linii graficznej dla całego programu Pajacyk. Praca obejmowała plakaty, druki informacyjne, ulotki, dyplomy, naklejki czy zasady konstruowania belek w materiałach video.
Dążyliśmy do stworzenia czytelnego i łatwego w implementacji systemu, w którym mogą znaleźć się komunikaty przeznaczone dla darczyńców, specjalistów czy instytucji. Zależało nam na tym, by wypracować konsekwentne użycie dobrze rozpoznawalnego znaku akcji – drewnianego pajacyka. A także, by w całej komunikacji wybrzmiewał fakt, że program ten ma służyć przede wszystkim dzieciom.