BLAHOL
Sklep internetowy i katalog produktów dla twórców toreb.
Klient: BLAHOL
2019
Opis projektu +
Projekt wykonany dla studia Turbodizel.
We współpracy z Łukaszem Grochowskim (programowanie), Michałem Dąbrowskim (AD) i Eweliną Pulką (design).
BLAHOL to marka, która przeszła w ostatnich latach dynamiczny rozwój. Dobry produkt, międzynarodowa sprzedaż i uznanie klientów to sukces, na który pracował od przeszło dekady.
W internecie jednak nie wyglądało to tak różowo. Brak strony z produktami, osobny sklep i katalog, słaba kontrola nad stanem magazynowym – to tylko niektóre z problemów, z którymi zgłosił się do nas na początku 2018 roku.
Nasza współpraca ewoluowała na przestrzeni czasu. Zaczęliśmy prace, projektując stronę, która miała być tylko opisem filozofii marki i katalogiem produktów. Doszliśmy jednak do wniosku, że nie będziemy się oszczędzać i poszliśmy kilka kroków dalej. W efekcie przygotowaliśmy obszerny serwis, zawierający m.in. katalog, sklep w kilku walutach i konfigurator spersonalizowanych produktów. Udało nam się także odpowiedzieć na wszystkie potrzeby technologiczne, których nie spełniały wcześniejsze serwisy – choćby automatyzację zamówień, która przysparzała wielu dodatkowych trudności.
No i oczywiście… na stronie można również poczytać o filozofii marki i znaleźć swoją unikatową torbę na mapie.