Baukustik

Identyfikacja wizualna dla firmy specjalizującej się w akustyce budowlanej.

Klient: Baukustik

2023–2024

Opis projektu +

We współpracy z Piotrem Pupczykiem (kodowanie strony WWW) i Piotrkiem Dareckim (zdjęcia firmowe).

Baukustik to firma specjalizująca się w zagadnieniach dotyczących akustyki budowlanej i wibroizolacji. Wiedzą, jak sprawić, by budynki i wnętrza nie tylko wyglądały, ale również brzmiały dobrze. Jeśli chcesz poprawić akustykę budynku lub odizolować go od drgań, kontakt z Baukustik jest najlepszym pomysłem.

Firma posiadała już logo, kilka wdrożonych formatów oraz świetną nazwę. Z formatów zachowałem styl komunikacji oraz uproszczony schemat kolorystyczny. Całą resztę stworzyłem od zera, mając na uwadze potrzebę zbudowania ramy dla obszernego brandingu rozwijającej się marki.

Identyfikację Baukustik oparłem o krój pisma Aeonik, będący ciepłą, lecz dalej minimalistyczną adaptacją modernistycznych pism z lat 50. XX wieku. Później zaprojektowałem kompletny branding dla nowoczesnego przedsiębiorstwa: wizytówki, papeterie, karty techniczne, katalogi drukowane, szablony prezentacji, szablony reklam, gadżety firmowe, a także stronę WWW.